Častým problémom je známa formulácia „ja chcem len“ ... lieky predpísať, poradiť, niečo sa opýtať, prišiel som len pre výsledky krvi ...
Prosím, pokúste sa informácie uvedené v tejto časti chápať ako snahu, ktorej cieľom je ozrejmiť Vám, v ktorých situáciách nie je možné z hľadiska dodržania kvality služieb, Vašej bezpečnosti , ako aj z hľadiska platných zákonov niektoré veci urýchliť, vykonať bez vyšetrenia a záznamu do zdravotnej dokumentácie.
Zároveň pri každej situácii máte uvedené, akým spôsobom - postupom pokiaľ to je možné, vieme čakanie eliminovať na minimálnu nevyhnutnú mieru. ( napríklad využívanie mailovej komunikácie a podobne )
Verte, že aj pre nás je pokojná atmosféra v čakárni a spokojný pacient - klient, základným predpokladom pohodovej atmosféry v práci . Platí však pravidlo, že každý "spokojný uprednostnený pacient" vygeneruje v čakárni ďalších (takmer vždy všetkých ostatných) nespokojných ...
Preto sme zaradili aj pomerne rozsiahly text ( ako je to s pradím pacientov ? ) o systéme poradia ktoré v záujme efektívneho využitia ordinačnej doby nemôže ísť vždy a presne podľa poradia príchodu do čakárne .
Do roku 1997 prevádzkoval túto ambulanciu pod názvom Pneumoalergologická ambulancia skúsený pediater a vynikajúci kolega MUDr. Ján Tomašovič a v rokoch 1997 až 2001 fungovala ambulancia pod gesciou FNsP v Trnave, ako Pneumoalergologická ambulancia. Po organizačných zmenách a zmenách v atestačných náplniach jednotlivých odborov sa zosúladil názov ambulancie s oficiálnym názvom odboru klinická imunológia a alergológia. Od septembra roku 2001 sa pracovisko odčlenilo od FNsP v Trnave a vzniklo súčasné Zmluvné zdravotnícke zariadenie, Ambulancia klinickej imunológie alergológie.
© 2021 - Ambulancia MUDr. Andrej Zlatoš
all rights reserved.
WebDesign and System © 2001-2024 PSoIT